sobota, 22 grudnia 2012

Materiały promocyjne

  


     Burmistrz przyznał nam materiały promocyjne miasta. Niestety osoba zajmująca się wydawaniem owych materiałów nie raczyła mnie o ich przyznaniu poinformować. Musiałam uruchomić „siły specjalne” od których się dowiedziałam, że je nam przyznano. Nie wiem co w nich jest ponieważ ich jeszcze nie widziałam. Najpierw nie odbierano telefonów, a potem zwyczajnie nie znaleziono czasu (do dzisiaj) aby mi je przekazać. Nie dość, że człowiek sam wychodzi z inicjatywą chęci promowania własnego miasta to musi ciągle mieć pod górkę. W ubiegłych latach nie było tego problemu. Osoby, które zajmowały się promocją były bardzo życzliwe i działały w ekspresowym czasie. No i przede wszystkim oddzwaniali...
        Tak więc materiały promocyjne zostaną odebrane 24.12.12, a w moje ręce trafią w dniu wyjazdu. Myślę, że po południu umieszczę na blogu opis tego co nam przyznano. O ile jednak się zlitują i znajda czas na wydanie tego co Burmistrz przyznał naszej grupie. 

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Pani Aniu jest Pani WIELKA

Puma pisze...

166cm w kapeluszu :)
Pozdrawiam :)