poniedziałek, 16 lutego 2009

No i co Wy na to?

W piękny sobotni wieczór,14 lutego kiedy świat i jego mieszkańcy obchodzili Walentynki, my spotkaliśmy się na uwielbieniu Pana.

Nasza pierwsza Wspólna modlitwa. Mówiąc nasza, mam na myśli obecny skład i muszę dodać, że moje serce lewituje do dzisiaj po owym spotkaniu.

Odebrałam też kilka miłych sygnałów co do organizacji:
Siostra Franciszka zachwycała się nie tylko naszymi muzycznymi co i tym, że nie idzie nas wygonić z kościoła.
Siostra Daniela uczestnicząc w modlitwie „na chórze” powiedziała, że śpiewy były takie piękne, takie spokojne, czytania też, a najbardziej jej się podobała dekoracja. Wyobraźcie sobie, że świeczki ustawione na tych kartonikach dawały niesamowity odblask różnych kolorów.

Jak zwykle nie obędzie się bez podziękowań.
W pierwszej kolejności naszemu Panu za ludzi, czas i miejsce.
Następnie Proboszczowi. Trzeba przyznać, że ksiądz Rdest zaufał nam i postawił na młodzież. Jemu dziękuję za miejsce i czas.
No i Wam za czas i wspólną modlitwę.


P.S. Po powrocie do domu miałam tone śniegu w każdej kieszeni


Następna modlitwa odbędzie się 21 marca 2009 – wiosna pięknieje świat, wiosna…..

9 komentarzy:

Bartek pisze...

Dekoracja byla bardzo dobra. Rewelacyjnie pomagała i zbliżala mnie na modlitwie do Pana Boga.
Jakoś tak mnie to wzruszyło jak Pan Bóg nam zaproponował spędzenie walentynek. On nas kocha i chciał z nami spedzić ten wieczór.

Dla mnie wielką radością taka wewnętrzna bylo znowu was wszystkich zobaczyć tak razem. No nie wiem co macie razem ale znowu poczułem sie dobrze jak was zobaczylem.

Na koniec zła wiadomość.

Ja nie moge w soboty, mam wtedy zajecia. Jakby wam pasował inny termin to byloby swietnie.
Co wy na niedziele 22 lub poniedizla 23 albo piatek 20 lub czwartek 19. Niech sie każdy wypowie tak żeby każdy mogł przyjechać i znowu bedziemy mogli sie spotkać.

puma27a pisze...

Proszę o jak najszybsze określenie się tak, abym do soboty mogła przekazać tą informacje Proboszczowi :)
Pozdrawiam Wszystkich :)

Basia pisze...

Hej! Ja też jestem za zmianą terminu. 21 marca być nie mogę:( ale za to niedziela 22 ,czy 23 w poniedziałek jak najbardziej mi odpowiada. (Czwartki i piątki u mnie odpadają, no ale domyślam się, jak trudno ustalić datę, która wszystkim by pasowała). Pozdrowienia:))

Sylwia pisze...

Ta godzinka modlitwy minęła mi błyskawicznie. Dekoracja wprowadzała w klimat. Wspólne śpiewy dają siłę.
PS. Mi też prawdopodobnie w sobotę 21 nie będzie pasowało, więc jakby się dało w niedzielę 22 III lub w poniedziałek 23 III to jestem za :)
Pozdrawiam

puma27a pisze...

OK. To teraz wybieramy pomiędzy 22 a 23 marca :)

kasia_m pisze...

Jeśli o mnie chodzi, to niedzielę poproszę ! Wprawdzie nie dotarłam na lutową modlitwę:( ale wierzcie mi, że bardzo chcę dotrzeć na marcową.. Pozdrawiam:)

Bartek pisze...

no to mamy termin 22 Marca czy wszystkim pasuje?

Mam nadzije ze Bożą pomocą tak ;)

Mam też taki pomysł żeby sie stworzyć jakieś grupy. Grupy pracy ;)
No np jest juz grupa która stara sie spierwać;). DObrze by bylo zeby byla tez grupa odpowiedizlana za dekoracje, i za całość modlitwy. A w dalszej perspektywie marzy mi sie zeby była jaks grupa która rozdaje jedzenie ;)

to jest na razie tylko pomysl, myśle ze dobrze by bylo gdybysmy go przemysleli i przedyskutowali. ;)
pozdrawiam ciepło

puma27a pisze...

To ja wybieram grupę od dożywiania :) Zapewniam lokum i strawę :)

Pomysł na podzielenie się pracą jest bardzo miły. Jestem za
:)

nardli pisze...

Mnie niestety nie pasuje 22 marca i 23 raczej też nie...i bardzo żałuję!!! No ale pewnych spraw się nie przeskoczy...także działajcie:)