piątek, 16 stycznia 2009

Konkurs Kulinarny !!! ;)

Witam!

Pomyślałem że powinniśmy nagradzać tych którzy doceniają także ten błachy, pospolity, a nieraz zapominiany (o zgrozo!!!), czy odrzucany element Pielgrzymi jakim jest ciapła puszka. Dlatego Mamy zaszczyt po raz pierwszy zaprosić do Konkursu.


Osoba która jako pierwsza wymieni wszystkie warzywa z tej puszki, wygra nagrodę niepodzinkę :). Odpowiedzi proszę w języku polskim zamieszczać poniżej. :D Dodatkowo musi mieć choć jednego poważanego i znanego z prawdomówności  świadka, który potwierdzi że pięknie zjadała te posiłki. :D

 


2 komentarze:

puma27a pisze...

ja pamiętam oprócz zamieszczonych na etykiecie głównych składników pomidory i marchewkę, a może i groszek ;)
W sumie nie zastanawiałam się co zjadałam - tak byłam głodna, że dobrze iż puszki nie wszamałam :)

nardli pisze...

Ja chyba do konkursu się nie kwalifikuję, bo przyznaję, że poniedziałkowego puleta w podgrzewanej puszce nie zjadłam...a wszystko za sprawą mojego choróbska,hehe,przynajmniej raz miałam z choroby jakis pożytek:)