poniedziałek, 12 stycznia 2009

C.D bajki o pięknej królewnie Iwon i księżniczce Elizabeth

Przedruk maila jaki przysłała Ela :) Oto jej słowa (mam nadzieje Elu ze wszystko jest OK) :)

Przyznam się, że koronę księżniczki nadal posiadam i spoglądam na nią z nostalgią..:) a jeśli chodzi o księcia to czekam cierpliwie ;) niestety nie posiadamy z królewną Ivon fotki w koronie, ale zapewne nikt nie wątpi w naszą błękitną krew ;) heh ale tak sobie myśle, że przy najbliższej okazji dokonamy dokumentacji naszej poprzedniej koronacji ;) :D wtedy sprawa będzie jasna !

Proście a będzie Wam dane Moje przeżycia związane z TAIZE to na pewno spełnienie marzenia, od dawna chciałam wybrać się to spotkanie no i stało się;) -musiałam dosyć długo poczekać, ale dla Pana Boga nie ma rzeczy niemożliwych, w sumie kilka dni przed wyjazdem rozchorowałam się i nie byłam pewna czy pojadę, trochę czułam się udręczona tym faktem , ale wszystko postawiłam na jedna kartę, a mianowicie na kartę ufności i wary bo przecież wiara to nic innego jak trzymanie Boga za słowo.

Mam potok słów w głowie, ale cenię konkret więc postaram się streścić choć nie wiem czy mi się uda.
No więc jeśli chodzi o konwencje modlitwy TAIZE to bardzo podoba mi się prostota i to, że powtarza się słowa Psalmów lub fragmentów z Pisma Świętego wtedy można je łatwo zapamietac i wracać do nich w roznych sytuacjach dnia codziennego wtedy one wpisuja się w pamiec i zapisuja się w naszym sercu, za mna ostatnio chodza slowa psalmu "Moich myśli o Tobie jest więcej niż ziaren piasku na brzegu morza" i wiem, że tak jest, że Bóg się troszczy o nas w każdym czasie i w Brukseli o nas też się zatroszczył, przyjeli nas serdeczni ludzie i za to Chwała Panu ! i Chwała Panu za osoby prowadzące ten blog a szczególnie za Bartka który jednoczesnie daje świadectwo wiary ;) Amen !!

2 komentarze:

puma27a pisze...

A'propos cudownych słów z Ps 139: "Moich myśli o Tobie jest więcej niż ziaren piasku na brzegu morza" polecam www.SzukajacBoga.com , a tam znajdziecie: List miłosny od Ojca i wywiad z Bogiem.

Naprawdę warto :)

skyshine pisze...

tak :) polecam również stronę www.adonai.pl