wtorek, 23 grudnia 2008

takie tam pisanie

Witam

Ostanio trochę sie nie udzielałem, ale mam dobre wytłumacznie (a nawet dwa) więc nikt sie nie może z tego powodu czuć niepocieszony;)Ale tak w głebi to wiem że to marne pociesznie).

Moje wytłumczenie jest takei że postanowiłem sobei w Adwencie że ogranicze korzystanie z internetu  (do 0,5h na dzień) i nie starczało mi na pisanie. :)

No a drugie jest takie że Zosia miała pisać (juz nie wspomne o Annie, naszej szefowej z Cieszyna;))

Ale ale, ważne jest to że coraz bliżej Bożej Narodzenie a zaraz po nim nasza Pielgrzymka sie rozpocznie. 

Zainstalowem też na tej stronie taki licznk który pokazuje ile osób odwiedza nasz blog. I musze przyznac żę podniosło mnie to na duchu. od 15 grudnia 37 osób, łaczyły sie z Krakowa, Katowic, Cieszyna, anwet z chorzowa i Warszawy. Fajna sprawa. Dzięki i pozdrawiam. 

Aha i ten blog jest taki że każdy może go tworzyć, coś dopisać, przez takie coś dajemy sobie coś, np myśli. 

Aha2 Byłem na spotkaniu w ciezsynie przygotowawczym i ciesze sie że w takimskladzie pojedziemy razem.  They are happy who are helped by Jacob’s God :D , i myśłe że my Bedziemy happy bo nas wesprze Bóg Jakuba. (trekst znalazme na stronie traize.fr w którym dniu bedzie na modlitwie). 

No i remember do not worry be happy!

Brak komentarzy: