wtorek, 23 grudnia 2008

Zwiad terenu

Poszperałem na google maps i oto efekty.

Tutaj poniżej miejsce w Brukseli gdzie bedzą sie odbywać modlitwy wieczorne i wydawane będa posiłki. To te hale wystawowe niedaleko stadionu.

Nata bene stadion ten na Haysel jest to miejsce gdzie doszlo dojednej z większych tragedii w historii futbolu. 39 osób zostało zabitych a 400 rannych w wyniku zamieszek, jakie wybuchły 29 maja 1985 przed finałem Ligi Mistrzów, w którym spotkał się Juventus Turyn z Liverpool’em. Myśle że b. dobrze że teraz to miejsce doświadczy zamiast przemocy i smutku, modlitwy i radości. Taka pozytywan ofensywa dobra 


Wyświetl większą mapę

A tereaz coś specjalnei dla Zofiji. Czyli mapa pokazująca gdzie jest ta Bruksela i jak tam dojechać.

Z Bielska-Białej jest 1300 km, pewnie pojedziemy conajmiej 16 h, zreszta i tak musimy być nie wczesniej niż przed 7 na miejscu.


Wyświetl większą mapę

3 komentarze:

Zosia pisze...

ta mapa wygląda tak pocieszająco... Jakieś 10 cm do celu:) Nawet nie trzeba się pakować;p
A swoja drogą, ostatnio zdarzyło mi się coś fajnego. W Katowicach podeszła do mnie taka jedna babcia i powiedziała, że za chwilę wyjeżdża i nie zdążyła wrzucić do skrzynki kartek z życzeniami:) Więc ja powiedziałam, że to za nią zrobię. Pogadałyśmy sobie chwilę i wyszło, że wyjeżdża do Brukseli, bo tam mieszka. Jak jej powiedziałam, że będę tam w związku z Taize, strasznie zapraszała do siebie i powiedziała, że chce koniecznie oprowadzić po Brukseli i że się przygotuje. Dała mi swój adres i jeszcze jakieś inne... Pomyślałam sobie, że to taka fajna zapowiedź tego, co tam na nas czeka... No wiecie, taka wersja demo pielgrzymki:D

Zosia pisze...

Acha, dziękuję za mapkę Bartku! :D

Bartek i jego gruby rudy kot pisze...

Nie ma sprawy, podziękuj Google.com

A propos tego co opisałaś wyżej, to jest to niesamowita historia, kolejny raz Katowice zaskakują mnie na plus. Historia niewiarygodna, do tego stopnia że muszę zapytać. Czy jesteś pewna że to nie był jakiś sen, albo iluzja, albo np Weronika przebrana za bacie i chciała ci zrobić psikusa? ;)

Tak czy siak historia niesamowata