sobota, 22 listopada 2008

Dwa metry kwadratowe w cieple :)

Bruksela przygotowuje się na przyjęcie uczestników europejskiej pielgrzymki zaufania przez ziemię. - donosi Radio Watykańskie.


Szacuje się, że na organizowane przez ekumeniczną wspólnotę z Taizé spotkanie przybędzie 40. tys. młodzieży. Bracia ze wspólnoty zachęcają mieszkańców Brukseli i sąsiednich miasteczek do otwarcia drzwi swych mieszkań na młodych pielgrzymów. Ich apelowi towarzyszy hasło: „Dwa metry kwadratowe w cieple = przyjęcie pielgrzyma”. Spotkanie młodych w Brukseli rozpocznie się 29 grudnia.

Ja ze swojej strony pragnę 100% poprzeć tę akcję. To jest w sumie niesamowite jak ludzie otwierają swoje drzwi i przyjmują obcych ludzi i tak na prawde to w tym wszystkim najlepsze sa włsnie te rodziny które przyjamują, albo ci ludzie którzy sie opiekuja nami na parafiach, nawet jak się spi w szkole to znowu jest okajza poznać przez 5 dni większą ilośc ludzi.

Jak dla mnie to te 2m^2 to i tak za dużo. Przy wzroscie 177 i szerokości powiedzmy 55 zajmował będe 97 cm^2 a przy założeniu że leże na boku to hoho... Jasiek pewnie juz sie cieszy, ale jak co to mogę komus innemu odsprzedać (w zamian za np. puszkę z ciepłym jedzonkiem ;)).

Aha i ludzie to miejsce jest zeby sie wymieniac swoimi myślami, wiec śmiało. Zapraszamy.

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Ta "przy wzroście 177 i szerokości powiedzmy 55 zajmował będę 97 cm^2" A w poprzednich latach jak się rozwalił to na pół pokoju...A to nie były 2m^2 tylko ciut więcej ;]

Artur...

Bartek pisze...

:)
Ale w zeszłym roku to ja spałem przy oknie i omarzałem i w zimnie to wbrew prawom fizyki zajmuje więcej :)

ale pozdro Artur, porażka że w tym roku nie jedziesz, ale trudno postaram sie z Jaskiem nie dać plamy. :)

Aga pisze...

Oj Bartuś....
to 2 m^2, więc nie sześcienne:)

Nie masz sie co martwić:)
zawsze mozna spać na stojąco, albo głową w doł:)

Pozdrowienia dla Taizeowiczów-szczególnie J.R:)